En såndär bra fredag


Flickorna är på krogen och jag sitter hemma med extremt skadad tumme och äter gurka med dipp.
Jag skar mig riktigt jävla ordentligt. (varför göra något halvdant menar jag?)
Det kom blod. Jääävla massa blod. Ni vet när ni skär er i duschen på rakhyvlar eller får suprise-mens så ser det ju ut som om man ska förblöda eftersom allt blandas med vatten. Precis så såg det ut nu också bara det att det inte var blandat med vatten. Det var blod överallt. På kniven, gurkan, skärbrädan, golvet, bänken och heeela vägen in till mitt rum eftersom jag fick kuta för att hämta papper.
Sen fick jag pussla ihop tummen. Typ chansa var den groteskt stora skinnbiten skulle ligga, och sen plåster på det. Det har blött igenom men jag vågar fan inte ta bort det. Såg vidrigt ut. Tummen blev liksom blå.
Trevlig förfest var det iaf! Jag fick i mig två glas vin och fyra shottar Baileys och var sen i fin form för att gå hem.
Hade ju redan innan bestämt att jag inte skulle ut. Någon måtta får det ju vara. Ligger man hemma i två veckor och är i princip döende så kanske man inte ska börja återhämtandet med en helkväll.
Så nu ska jag äta upp min blodiga gurka, sen blir det en Citodon och sovning.
Någon hostmedicin får jag inte ta på grund av alkoholintaget, vore ju jävligt tråkigt att få andningsstillestånd här i mitt rum alldeles för mig själv. Ingen skulle hitta mig förän någon vecka. Och då vore jag fan inte i fin form.


Jag: Ha så kul flickor, gör inget som jag inte skulle ha gjort..
Sofie: Alltså kan vi göra precis vad som helst!
Jag: Ja jag menar det..


Good night America, wherever you are.

Kommentarer
Postat av: Therese

2009-09-12 @ 17:00:03
URL: http://ebbatherese.blogspot.com
Postat av: Therese

Men fy det lät ju bra onödigt att hålla på å skära sig sådär!! Måste bara få fråga hur du bor? Bor du i "egen" lägenhet eller studentrum eller vad? åååh jag vill också bli sjuksköterska!! dumma dig!

2009-09-12 @ 17:01:34
URL: http://ebbatherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0