En parentes

Min lilla nap blev en dreggelfest på två timmar. Jag däckade kan man milt uttrycka sig.
Så jag sov över både middagstid och hade fyra missade samtal, poppis tjej.
Alldeles för jobbigt å ställa sig och laga mat nu, så jag ska gå och göra två feeta varma mackor som jag ska avnjuta med ett glas tranbäsjuice så uvin håller sig borta.

Glömde förut att jag lovade att skriva ett helt inlägg om Lottas fina insatts på Ica förut idag när jag handlade. Hon bar min korg runt hela affären och jag bara gick och plockade och fyllde den till bristningsgränsen.
Det var en mycket fin insats av henne måste jag säga och shoppingen blev sjukt effektiv.
Dock blev det ju inte något helt inlägg nu, men det får hon tåla. Jag är ju trots allt en mycket upptagen människa som inte har tid att sitta och skriva blogginlägg hela dagarna. Eller hur det nu var.

Tillägas kan även att imorse när jag skulle lägga om såret på min trasiga tumme visade det sig att jag lappat ihop den lika bra som jag var på syslöjd ungefär, inte så bra alls alltså. Hela skinnbiten låg snett, så jag fick ta pincetten, dra tills jag skrek och fixa så den låg över hela såret och inte långt ner över nageln. Men nu har det läkt mycket fint och jag är nöjd över mina sjuksyrreskills. Ni kan sluta anteckna nu.

Nu maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0