En fundering

Det är något konstigt med fredag och lördagskvällar. Jag är alltid så jävla trött.
På vardagar kan jag ligga och kolla på tv till klockan två utan problem, men såfort det blir helg så är det som om jag får nåt sömnpiller. För en stund sedan när jag kollat klart på Skavlan så tänkte jag att jag skulle lägga mig.. Tills jag kollade på klockan och insåg att den var strax efter tio, alltså inte sovtid alls.
Likaså var det när jag bodde hemma, på vardagarna satt jag vid datorn långt in på nätterna, men på helgen när jag och mamma satt och kollade på tv så var det ingen ovanlighet att jag däckade i soffan redan vid 22-nyheterna. Så nu undrar jag hur normalt det här fenomenet är? Är jag den enda i världen? Är jag en egen utrotningshotad art?

Hur som haver ska jag invänta att Jag vet vad du gjorde förra sommaren nu. Börjar 23-nånting på tv4.
Kult !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0