En fredag i mitt liv

Konsten att få en fredag att gå.
Sov till halv tre. Jag har ju lite sömnproblem nu för tiden. Inte problem med att sova alltså, men att vakna.
Så imorgon ska jag upp väldans tidigt, sådär vid 10! Ska på stan och fika med Sofie och Malin och sen ska jag leta jacka. Jag fryser ju livmodern av mig här uppe i norrland.
Kvällen ska jag spendera med Sofie framför en skräckfilm och några glas vin. Fast inte så många glas så jag tippar med cykeln som jag gjorde sist och sen avslutade kvällen på ett mycket oväntat sätt.
Nej, nån måtta får det vara med roliga anekdoter jag samlar på mig.

Ja, efter jag äntligen vaknat idag så var det i princip bara hoppa in i duschen och bli människa, sen begav jag mig med bussen till stan och gick och åt tacos och drack vin med Sofie och Pernilla. Massa mys.
Sen bio, filmen var precis lika bra som väntat. Jag vill se nästa nuuu!
Och nu är jag hemma. Har kikat idolrepris och insett att jag är kär i Erik som gick vidare ikväll. Lika kär som jag var för två år sedan då han också sökte. Någon kan väl ge mig honom i julklapp?
Nu ska jag dricka upp mitt vin och sedan är det väl dags att sova eftersom jag ska upp så satans tidigt imorgon som sagt. Ja, jag gillar vin om ni undrar.

Natti


Kommentarer
Postat av: karamell

du är ett konstigt ekel. vin smakar kiss.

puss och kärlek :)

2009-09-19 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0