Duktig tjej

Benice skulle på studenthälsan - Hittade inte dit
Benice skulle på bibblan och kopiera böcker - Böckerna fanns inte
Benice skulle hämta ut tentan på biologihuset - Dom stängde 15, jag var där 15.15
Benice skulle göra ett besök hos syon på VV - Det glömde jag bort

Det går så jävla bra för mig idag!

Så jag gör ett nytt försök imorgon. Dock måste jag göra allt det där innan tolv för då ska jag tvätta.
Hela jävla dan ska jag tvätta. Och plugga.
På lördag måste jag köpa jacka. Svärord vad kallt det var idag när jag var ute.
Det är fan mössa och vantar-väder här i Umeå. Inte okej.
Men jag är inte bitter ändå. För imorgon får jag csn och lön. Plus att jag har kvar pengar sen den här månaden.
Bara därför ska jag fira med pizza idag. Jag har bara fiskpinnar, köttbullar och pytt i panna hemma,
och hur kul är det som min mamma brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0