...


Jag har försökt blogga flera gånger nu ikväll, men det går fan inte. Jag kommer på massa saker som låter jätteroliga i mitt huvud men i samma stund jag skriver ner det så är det inte ett dugg kul längre. Som att jag vill bada i mitt nya skurmedel bara för att det luktar så underbart, Ajax allrengöring. Ni ser, det var inte alls så roligt. Så jag vet inte vad jag ska bjuda på. Det har ju inte hänt så mycket idag. Jag har dock varit lite handyman och flyttat ner min spegel en bit på väggen eftersom jag insett att jag inte är så jävla lång så den behöver sitta så högt upp och chansen att jag ska bli längre än mina en och sextiofem är väl ganska utesluten. Sen spacklade jag igen de tidigare hålen också så det blev fint. Och om det är någon annan som behöver få något spacklat så kan ni ju höra av er. Jag köpte ju en liter på Classes för typ en månad sen, och jag har väl uppskattningsvis gjort av med en, max två mililiter. Imorgon ska jag ta tag i livet och ringa hälso så jag får komma och göra matallergitest. Får ju knappast nån akuttid och får komma redan imorgon, men kanske till veckan åtminstone. Är fan på tiden nu. Jag upptäckte även efter jag tvättat håret imorse (läs förmiddags/eftermiddags) att jag måste färga håret. Synd bara att jag inte kommer ihåg vilket färg jag använde senast, varken märke eller nummer. Bra jobbat av mig. Så jag får väl leta på lördag när jag ändå ska brottas med alla barnfamiljer på stan i hopp om att hitta en jacka och kanske till och med ett par skor som varken är trasiga, tar in vatten eller är så smutsiga att dom inte går att få vita igen. Och appropå ingenting så längtar jag till Stockholm också. Strosa på stan, äta frukost tills man kräks på Grand Hotell och fika på mysiga caféer. Det var alldeles för länge sedan nu. Jag flyttade åt fel håll kan man väl säga. Ikväll ska jag sova tidigt, alltså före två. Helst redan före ett. Annars finns det inte en chans att jag kommer ta mig ur sängen imorgon redan vid nio-tiden för att hinna med allt jag måste göra innan tolv då jag ska tvätta. Och ja, jag vägrar använda mig av styckesindelning idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0