Lång info

God kväll alla mina 16 läsare.
Jag tänker inte beklaga mig över att jag nästan inte kan svälja och att det känns som om jag har taggtråd i halsen, nej det här ska minsann bli ett helt inlägg utan klagomål om diverse krämpor.
Så jag får väl avsluta och önska alla en trevlig morgon. Eftersom ni knappast är vakna och läser det här nu.

Nääärå. Nånting mer händer det ju faktiskt i mitt liv.
Som att jag är ledig i fem dagar nu. Och som att jag ska städa imorgon. Och som att jag kanske ska göra ett besök på hälsocentralen. Och som att jag ska handla. Sånna saker händer också. Inte bara ond bråd död alltså.


Jag och Frida har säkrat framtiden också. Man ska alltid ha en reservplan!
(Och ja, vi tycker att vi är dom skönaste människorna i hela världen)

Frida säger:
tänk om man skulle träffa en kille som insåg hur sköön man är
eller som man kunde flumma sådär med

benice säger:
det vore fan sjukt kul
vi har ju typ världens bästa humor, tycker det borde finnas nån där ute som också har det

Frida säger:
hur många gånger ska jag behöva be dig byta kön innan du tar tag i det?

benice säger:
när jag har råd

Frida säger:
om det visar sig om 10 år att det inte finns nån till lika skön människa är det du som tar och opererar dig
börja spara redan nu, utifall att

benice säger:
alltså.. kan vi inte bara bli lesbiska?

Frida säger:
men då får vi ju inga bebisar

benice säger:
johooo. spermabank helloooo!
då får vi välja hårfärg och sånt

Frida säger:
och jag vill inte ha sex med strap on resten av livet

benice säger:
men då får man ju bestämma storlek själv

Frida säger:
bara positiva grejer med lesbiskhet!

benice säger:
ja jag vet! ska vi säga att vi blir ihop om vi inte har någon vid 30?

Frida säger:
deal



Nu ska jag duscha och sova. Nångång måste ju även jag lägga mig före 2.
Gnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0