Det går bra på riktigt nu !


Jag ber så mycket om ursäkt för dagens kassa bloggande.
Men faktiskt så har jag PLUGGAT. En fråga + reflektion kvar bara, sen är jag done!
Eller jag måste korta ner alla mina svar, ligger redan på över 2000 ord och man får bara ha 1500 sammanlagt. Är det nåt jag kan så är det ordbajsa, det är ett som är säkert.
Men det får bli imorgon. Planerna är att klippa mig klockan tolv, sen en sväng förbi bibblo, hämta ut mina kläder från H&M och skicka iväg ett paket och sen hem och skriva klart så jag kan vara leeeedig på fredag.
Looking forward to it.
Nu är jag trött. Jag är inte van vid sånna här ansträngande dagar. Jag är inte gjord för att plugga!

Så jag lämnar WO för idag nu.
Tack för visat intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0