Det går bra nu

Jag tror inte längre att jag har svinflu. Möjligen en muterad variant isf.
Nej, nu är jag helt inne på lunginflammation istället.
Slem fulla halsen, hosta som dödar mina lungor och en stadig feber på 38.
Man kan kalla det formsvacka. En riktig jävla formsvacka.
Uvi har jag också som om det andra inte räckte.
Hade jag en röst skulle jag ringa hälso och boka tid. Men ingen jävel kommer höra vad jag säger,
det kommer bara väsande ljud när jag försöker prata.
Därför sjunger jag med i alla låtar på Spotify bara för att det låter så jävla roligt. Sen skrattar jag. Sen kommer det en hostattack. Då slutar jag skratta. Gäller ju att underhålla sig så gott det går när livet är misär.
Nu ska jag städa min bokhylla.
Återkommer när jag dött av ansträngning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0