Det går bra nu !

Idag tycker jag inte så värst synd om mig själv. Jag tycker mer synd om O som får sova bredvid en liten hostmaskin. Fattar inte att jag ska hosta lungorna ur mig på natten men på dagen nästan ingenting?
Inte okej.
Nu ska vi ta bussen ner på stan, äta en fin lördagsmiddag på McD och sen gå på bio.

Febern ligger på stadiga 38 som alltid för er som undrar hur det är med den.
Halsen gör överkomligt ont och det är tungt att andas.
Ingen större förändring med andra ord.
Men jag överlever, jag har ju sällis åtminstone.

Kommentarer
Postat av: sofie.

Vi? O? Vad är det nu som jag missat? :P Ses på måndag!

2009-09-05 @ 16:08:12
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0