Det är bra så.

Det är inte kul att vara sjuk nu längre. Eller det har väl aldrig varit kul kan jag erkänna.
Har lite mindre feber idag iag och känner mig lite piggare, men halsen gör desto ondare.
Hjärnan tror dock att jag är frisk och jag är som ett rastlöst litet monster, men så fort jag gör något mer ansträngande än att ligga i sängen så tror jag att jag ska svimma typ.
Men har lyckats laga mat idag, om man nu kan kalla att koka pasta och blanda med pesto är att laga mat.
Och även läst igenom kompendiumet som tillhörde föreläsningen jag missade idag.
Och umgåtts med Frida i telefon över en timme.
Och bokat tvättid på lördag.
Jag är fan effektiv fast jag är en enda stor bacill.
Duktig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0