benice modebloggar


(Det märks inte alls att jag har plugg att göra med tanke på frekvensen på mina inlägg idag)
Hej igen barn.
Kan alla andra modeblogga så kan jag också.

 

Såhär ser jag ut idag! Kläder från varierande billiga affärer som H&M, Vero Moda och Gina.


Bjuder på lite Veronica Maggio också när jag ändå håller på.

Jag har verkligen provat med allt
Jag har träffat, för fan, hela världen
Från Paris till Shangai, slitna jeans och kavaj
Jag har till och med surfat på nätet
Men jag blir aldrig nöjd, nej, jag stör mig på allt
Han skriver så fult och han sjunger så falskt
Vilken läskig mustasch, alldeles för lat
Var är hans sinne för humor?

Nej, jag hittar ingenting
Ingen groda som blir min prins
Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät
Varför ska jag nöja mig med nåt mindre,
när jag vet jag kan fixa vem jag vill


Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så..


Kommentarer
Postat av: kroken

Sjukt snygg du är .. ska nog ringa nått tag ;-)

2009-09-29 @ 17:29:34
Postat av: Anonym

Who the fuck are you? :)

2009-09-29 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0