Back to verkligheten

Måndag. Ny vecka, nya tag. Eller hur man nu brukar säga.
Lag benice var mer än trött imorse efter knappt fyra timmars sömn.
Det var ju som bekant Hemsökta Hus till 02, och sen var jag så jävla rädd så jag inte kunde somna.
Men det var ändå skönt att vara tillbaka i skolan, tillbaka på kassa föreläsningar och arbete med basgruppen.
Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag hade fan saknat det.
Nu är det bara en dag kvar i skolan denna vecka, redovisning på onsdag. I övrigt är jag leeedig.
Helgen bjuder på bio, kanske ett besök av bror som möjligtvis ska upp hit och köpa motorcykel, och sen hoppas jag att Frida ska ta sig hit med hjälp av något mirakel. Vore fan riktigt trevligt.
Snart dax för middag, idag bjuds det på Krögarpytt. Men först ska jag nog ta mig en nap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0