...


Vart har alla mina läsare tagit vägen? Två dagar i rad har antalet varit under all kritik. Vafan folket!
Måste jag börja bjuda på mer livsanekdoter? Vore det inte så att min syster och mamma läste min blogg skulle jag kunna skriva en hel massa tok som ni nog skulle ha ganska roligt åt.. Jag har ju råkat göra ett och annat tok i mitt liv om man säger så..

Jag vet inte om det beror på att jag ätit så jävla mycket socker idag, men världen känns så jävla rosa idag.
Och farmakologin som jag var helt jävla säker på att jag kuggat klarade jag! 0.75p från VG, tackarrrr.
Jag tror uppförsbacken sakta börjar räta ut sig på alla plan.
Jag är bara så jävla glad.
Screw McD.


v


Kommentarer
Postat av: Syster

Vill bara säga att jag och mamma gör dig en tjänst som läser detta så att inte alla dina dumheter sprids och förevigas på nätet. Det är nämligen så att dina framtida arbetsplatser också kollar på nätet när de går igenom ansökningar och tro mig du vill inte att de ska veta allt skit du har hittat på och internet har ju den otrevliga egenskapen att behålla allt... och lite till :)



Grattis syster, jag är ditt personliga filter som kommer medför att även du kan bli anställd en vacker dag...!

2009-10-25 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0