Det går bra nu


19 läsare igår. NITTON !
Poppis, poppis, poppis.
(Det gäller att bli glad för det lilla)

Väckarklockan sa god morgon klockan elva. Jag tyckte däremot att det inte var någon god morgon utan låg kvar i ren protest till halv tolv. Väldigt rebelliskt av mig. Duscha tyckte jag dagen till ära skulle vara en onödig handling, så det blev något som kan liknas vid smink och sedan var det dags att ta tag i tvätten.
Och två maskiner senare och en cykeltur till skolan för att lämna in min anatomiuppgift sitter jag här. Väldigt omotiverad till att börja plugga och har istället ägnat mig åt att knäppa sjuka kort på mig själv. Ni får ett exempel nedan. Psykpatient AB.

Jag ska försöka ta mig igenom en videoföreläsning nu. Med Stiiig. Jag gillar Stig. Jag tycker vi borde ha han i alla kurser. Han föreläser i morgonrock. Bara det visar ju på vilken skön människa han är.
Nog med hyllning.
Återkommer om en stund när jag tröttnat på farmakologi.


Hej från Fysikgränd.

Kommentarer
Postat av: Kroken

Men så trevligt att du har börjat med dagens =) Mer sånt =)

2009-10-07 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0