Bloody monday

Alltså måndagar. Misstaget idag var väl att ens kliva upp imorse, men jag har hållit skenet uppe och varit en glad och trevlig tjej hela dagen idag fast jag helst skulle vilja skrika och dunka huvudet i väggen.
Och bad hairday på det gör ju inte någonting bättre.

Man kan även konstatera att den nya kursen, eller rättare sagt en av dom fyra nya kurserna vi läser samtidigt nu var liiite mer invecklad än vad jag hade räknat med. Herregud skulle man kunna säga.
Tur att jag är ledig i två dagar nu så jag får ta igen mig efter chocken. Kan behövas.
På fredag blir det hemfärd. Looking forward to it.

Och avslutningsvis en bild som illustrerar mitt måndagshumör.



Nu ska jag betala räkningar. Jag har inte vågat kolla saldot på kontot på väldigt länge nu.
Jag misstänker att jag är i princip pank.
Kul med måndagar som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0