benice v.s heroinmissbrukare


Sådärja. Hej helg !
Fast in my dreams att jag kommer få göra något roligt fast jag är ledig i två dagar, plugg, plugg, plugg är det som gäller. Även ikväll. Alltså ingen fest för benice. Men det är ju sittning nästa helg, så jag laddar till den istället.

Var ju på skolan och övade venprov idag. Jag har ju länge haft för mig att jag är sjukt rädd för nålar och att det gör jätteont och har funderat på att helt enkelt vägra låta någon annan öva sticka på mig..  HAHA. Jag ser ut som en nåldyna nu, typ som en heroinmissbrukare med mina 6 stickhål. Det gjorde ju inte ett dugg ont ! Dock fick ingen ur mig något blod. Varken med vanlig stas eller med blodtrycksmanchett. Jag hävdade att jag var död. T5an som var våran lärare tog pulsen på mig för säkerhetsskull, och enligt han var jag mycket levande. Jag är fortfarande tveksam.
Själv lyckades jag få tag i ett kärl på andra försöket, piece of a cake. Men skulle gärna ha smugglat med mig lite nålar hem så jag kunde ha övat. Pax att sticka ALLA mina patienter på praktiken nästa månad!

Nu ska jag och min kliniska kemibok umgås igen.
Idol och chips om drygt en timme. Det kommer jag vara värd efter en timmes krig. Alla dessa kemiska analyser gör mig toookig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0