Monday you can fall apart


Det går bra för mig nu. Skulle kolla på ett inlägg jag skrev inatt och råkade ta bort det. Och ett annat också tror jag. Grattis till mig. Men det står ju inte alltför mycket spännande i mina inlägg ändå så ingen större skada skedd.

Kan ju inte påstå att det hänt mycket spännande idag. Upprop till nya kursen klockan 13, och sen kom en farbror och berättade om sin tid som sjuk. Ganska soft dag alltså. Och imorgon är jag tydligen ledig, ännu mera soft!
Resten av dagen är det tänkt att jag ska sova middag, äta godis och beställa en bok till kursen vi ska börja läsa nu. Hade inte tänkt köpa nån, men tydligen var det en som var mycket bra å ha, så jag får väl slänga ut sådär 500 då. Ekonomin är inte okej just nu.

Nu; Treo för att rädda äggstockarna som jag tror är på väg ut ur mig. Sedan sovning.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0