Trött tjej

Mys med laget hela kvällen, och sen blev det fest på Pg för Lotta och mig.
Jag gav dock upp efter en timme ungefär, mina händer höll på att förfrysa och min mage pallade inte mer alkohol,
så jag lämnade Lotta till sitt öde, som dock inte verkade vara så tragiskt.
Hon hittade både bekanta och nya bekanta, så henne gick det ingen nöd på.
Jag sa att hon kunde ringa om hon inte hittade hem, men eftersom hon hade sådär 50 meter till sitt hus är jag inte speciellt orolig.
Nu ska lag benice försöka få bort sminket, tina fingrarna och sen ha sovmorgon till Robinson börjar sådär vid 11.
Dock vet jag redan vem som åkte ut, men ja, spela roll. Jag har ändå redan kommit på vem som vunnit alltihopa!

Tnx for today darlings.

Kommentarer
Postat av: Frun

Efter du gått drack vi upp cidern och sen blev jag lite less sällskapen, sa att jag var trött och kissnödig (konstigt nog var han också de..suck) så han följde med hem, gick på toa och sen vart jag nå jäävulskt full, huvva! Så han gick som tur var ut och jag fick göra mitt innan jag kunde somna.. :P typiskt att man ska vakna före fan också.

2009-05-17 @ 09:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0