Tröööött

Jag är trött. Det är inte bra att vara vaken tills det börjar ljusna och fiskmåsarna sätter igång och skrika.
Men nu är skolveckan slut och det gör inte så mycket att jag ligger lite minus på sovkontot.
Spenderade morgonen med föreläsning, de längsta 3 timmarna i mitt liv tickade sakta förbi innan laget gav upp och satte oss och pluggade för oss själva istället ända till strax efter tre då mina kumpander skulle på Iksu och träna.
Jag följde också med, men la mig i solariumet och blev svettig där istället.
Resten av dagen tänker jag inte göra nåt vettigt alls, tänkte nog börja med en powernap för att orka med kvällen.
Mitt jobb-schema skulle ha kommit idag också, men icke. Så jag får leva i ovisshet en dag till.. Inte okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0