Heeeeelg

Dugga - Check
Förmodligen kuggat dugga - Check

Igår var jag korkad och var vaken till två. Men det behövdes. Inte för att jag var en duktig student och ägnade tiden åt att studera så värst mycket. Men ibland finns det vikigare saker att göra än att plugga, faktiskt.
Hade alarm ställt på sex eftersom jag tänkte kliva upp och plugga då. Jomenvisst. 7.40 rullade jag ur sängen.
Till frukost blev det ett glas treo och en shot Chi San, Anna Skipper skulle gråta om hon visste det.
Så nu är min mage i lite uppror och mår inte så bra och min vänsterarm har domnat bort. Dock vet jag inte om det sistnämnda har något med den uteblivna frukosten att göra, men det skulle inte förvåna mig.
Så för att bli människa igen tänker jag sova nån timme innan det är dags för lunch eftersom jag mest mår illa nu, så om några timmar är jag nog som ny igen, lagomt till syster kommer. Det ska bli massa kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0