Död hjärna

Efter 8 timmar på mb med mina trogna pluggkambrater är jag ganska död.
Trött, hungrig, frusen och totalt kaos i hjärnkontoret.
Men jag kan galet mycket mer än vad jag kunde igår, så det känns väldigt bra iaf. Även om jag inte är i närheten av att kunna allt så har väl en och annan sak fastnat idag iaf.
Dock försvann väl både motivation och ork framåt eftermiddagen, och vi skrattade så vi grät åt Glandula Snoris - och då är man trött. (Det är alltså inget som heter så, äkta ssk-humor på en väldigt låg nivå)

När det var färdigpluggat för dagen gav jag och Lotta oss ut på äventyr och åkte personhissarna på NUS.
Sånna utan dörr och som man får hoppa på i farten. Åkte först ända upp där den byter bana och åker ner igen,
och det var.. Läskigt! Först var det bara läskigt, sen blev det JÄTTEläskigt. Och det är inget man förstår om man inte åkt, så egentligen är det ganska värdelöst att blogga om, men jag skrattar gott åt det :)
I kulverten där den bytte bana igen var det "inte alls läskigt"  och "nu är det lääääskigt" sekunden efter.
Vilket roligt ord läskigt är btw när man säger det några gånger.

Imorgon blir det dugga som sagt, och sen blir det den sedvanliga tentalunchen på stan med Lotta, Sofie och Jon.
Och vid fem eller nåt sånt kommer min syster! Jag har lovat henne påskmust, finns det kvar på Ica fortfarande?
Jag måste städa badrummet också. Och plugga typ tusen timmar till känns det som.
Men först mat. Pyttipanna för tredje dagen i rad. Jag gillar pyttipanna. (Dvs. jag är lat och orkar inte göra nåt mer avancerat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0