Fredaaag

Alla som satte pengar på att jag inte alls skulle gå på disputationen imorse kan ju hämta ut sin vinst nu.
Vem försökte jag lura egentligen? Ofta jag hade lust att kliva ur sängen när jag vaknade vid åtta och visste att
jag kunde ligga där ända till halvtolv om jag ville? Var alldeles för varmt och mysigt för att ens fundera en
microsekund på om jag skulle kliva upp eller inte. Det var bara ställa om alarmet och sova vidare.

När jag väl tog mig till skolan hade jag bara en föreläsning, fast mellan ett och halv fyra så den var monsterlång.
Trodde innan att det skulle vara skittråkigt, men faktiskt var det lite intressant, men jättekrångligt.
Hjärnan slog knut på sig ett antal gånger, och gav nog upp att försöka förstå efter halva föreläsningen och
lyssnade bara istället. Ett och annat kanske kan fastna tillslut iaf..

Efter skolan åkte jag och Sofie ner på stan och käkade på McD.
Egentligen skulle hon träna, men var ungefär lika svårövertalad att följa med som det är att få med mig på fest.
Inte direkt svårt alltså. Och sällskapet uppskattades, mina donken-cravings har inte varit nådiga den sista veckan.
Blev sådär äckligt mätt efteråt, och känner mig fortfarande gravid. Går liksom inte dra in magen..
Men trots detta är det snart dags för att ta fram chipspåsen.. Det är ju fredag :)

Fick även mina kläder idag från H&M. Chinosen kommer nästa eller nästnästa vecka, men eftersom jag ändå inte
har några skor som passar till dom än så gör det inte så mycket.
Men både hooden, linnet och jenasen var jättebra. Jag och jeansen kommer umgås mycket framöver.

Ikväll blir det som sagt chips. Och lets dance-final såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0