Tjock hest

Nu är jag mätt. Det blev köttbullar och mackisar till middag för jag orkade inte gå och handla. Inte ens chips!
Jag är otroligt imponerad själv, är ytterst tveksam till att jag inte kommer ta en promenad till ica och köpa nåt ätbart inför kvällen, men jag ska verkligen försöka stå emot för en gångs skull.
Även skickat efter lite kläder som jag inte har råd med från H&M. Tyckte jag behövde lite uppmuntran i mitt miserabla liv :)
Blev ett par baggy, en zip-hood, ett linne och två sjalar. Ingen storshopping alltså, men trots det 1200 dyra kronor.
Egentligen slutade notan på nästan 2000, men jag insåg min begränsning och bantade ner listan ordentligt.
Duktigt av mig måste jag säga.
Alltså borde jag plugga nu, när alla behov är tillgodosedda så att säga. Men man blir ju så trött när man ätit så nu skulle en powernap sitta fint. Egentligen har jag inte tid med det, men tentan är ju inte förän om en vecka, än är det väl ingen brådska?

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0