Suuug

Sådär ja, 300 spänn fattigare och pencillinkur nummer två. Kuuul i jul som jag brukar säga,
Har även misstänkt njurbäckeninflammation, så har jag mitt vanliga (o)flyt så får jag göra ännu ett besök på hälsocentralen efter den här kuren och få annan medicin.
700 kronor till sjukan från benice på mindre än två veckor.. Som en present från mig lix.
Måste säga att det finns ju roligare saker att lägga pengarna på än att sponsra landstingets julfest.

Annars rullar livet på. En dag kvar på praktiken, har gått galet fort. Kommer kännas konstigt att inte gå dit på måndag igen, kommer fan sakna stället. Måste säga att jag är ett stort fan till den här praktiska biten i utbildningen,
att sitta på föreläsningar och plugga är ju inte riktigt min grej.

Nu ska jag ställa mig i duschen. 6.45 ska jag som sagt infinna mig på jobbet för sista gången.
Och jag kan väl erkänna att dom tidiga mornarna inte är något jag kommer sakna...
Natti


Kommentarer
Postat av: frida

vi gillar inte när du bara utelämnar dagens händelse sådär i bloggen. och dagens happening handlar ju om mig. gör det iofs alltid men du verkar aldrig fatta det..

2009-03-05 @ 00:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0