Skjuuuut miiig

Idag innehåller min vokabulär inte säskilt många ord.
Aj, aj som satan och skjut mig är nog de enda orden jag använt mig av idag.
Kanske att jag fick ur mig et Jäääääävlar när jag vaknade och det forsade blod ur näsan på mig på både lakan, mina armar, och på golvet på väg till badrummet, och då kan det ju tilläggas att jag har cirka tre meter dit.
Natten spenderade jag mestadels vaken med feberfrossa. Låg under två täcken + överkast och skakade ändå,
skitmysigt! Och magen är inte glad över all pencillin kan man säga, gör så jävulskt ont så fort jag rör mig så jag ligger som en säl i sängen och kan inte göra mycket annat.
Febern sjönk tack och lov efter att jag äntligen kunnat somna om sådär vid 7, men magen blir fan bara värre.
Tror aldrig jag haft såhär ont i magen. Det är INTE kul.
Nu ska jag plugga. Det är inte heller så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0