Skiiiiitsaker

Nu har jag varit på hälsocentralen. Uvi nummer tre är nu under behandling.
Fick träffa världens mest osympatiska läkare.
Besöket tog väl sådär 2 minuter, och det enda han sa var att han skrev ut mer pencillin och att urinodlingen som gjordes på förra urinprovet visade bakterier och att dessa borde försvunnit på en gång jag började förra kuren.
Inte någon reflektion över det inte, bara stoppa i mig mer pencillin. Samma medicin fast annat namn.

Blir så jävla less. Brydde sig inte alls. Min kropp pallar inte mer pencillin fan, min mage dör ju.. Och mina slemhinnor också för den delen. Faaaan så less jag är nu.
Dessutom måste jag tentaplugga nu, och det är ju inte så uppmuntrande det heller.
Men det är fint väder ute, och det är galet trevligt.

Var och sa till min hyresvärd efter jag varit på hc att jag vill ha ommålat, jag fick välja på nån väldigt konstig grön färg, gul och vit. Jag tog vitt. Så kan jag ka massa fina tavlor och färg på gardiner och sängkläder och sånt istället.
Så vi får väl se när det blir dags, lär ju inte hända än på några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0