Nightinight

Nu är jag trött och tänker sova. Eller somna till NCIS i vanlig ordning.
Imorgon börjar jag 10, det är ganska trevligt. Slutar dock fyra vilket är mindre trevligt.
Egentligen behöver jag inte vara på skolan förän klockan ett, men eftersom jag är en sjukt seriös
och duktig student ska jag dit och lyssna på en disputation. Tror jag det hette. Nåt liknande iaf.
Kan säkert lära mig något. Eller helt enkelt sitta och dricka kaffe och surra. Båda funkar bra.
Nu ska sminket av, linserna ur och medicin in.
Sista dag med pencillin imorgon, sen är det bara vänta en vecka och se om jag blivit frisk eller inte.
Jag skjuter fan mig själv om uvin inte gått över. Mer medicin är inte ett alternativ, kroppen pallar inte.
Jaja, nog om det.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0