Natti

Jag tror det är lite vanligare att man har svårt att få ihop tillräckligt med ord till en uppsats
än att man får sitta och korta ner med flera sidor för att man har för många.
Vart kom denna extrema förmåga att skriva så jävla mycket om ingenting?

Dock tänker jag ge upp uppsatsskrivandet för idag nu.
I need some slepp so to speak. 
Imorgon ska jag pussas med prinsessan, gå på stan med mamma och Lasse, åka fyrhjuling med bror och äta mat hos mormor. På kvällen blir det självklart mello med chips och dipp i soffan här hemma i Frigge.
Tycker dagarna börjar gå äckligt fort nu, jag har inte nån lust alls att åka hem på tisdag och tillbaka till verkligheten..
Jag vill vara hemma hos mamma och ligga på soffan och äta mat hela dagarna.
Tur att jag får åka hit igen om 3½ vecka.
Inte så att jag inte gillar alltid-motvind-vart-fan-du-än-ska-Umeå, men det är något speciellt med att bara få vara hemma..

Nu - sovdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0