Natti

Nu har jag gett upp pluggandet för idag.. Iofs började jag knappt, men böckerna har åtminstone legat utspridda runt mig och jag har haft en öppen bok på magen, så om inte annat har jag ju sett seriös ut.
Alla vet att det är hur det ser ut som räknas.
Imorgon börjar jag äckeltidigt, har opponering. Inte så värst ansträngande tror jag, ganska soft uppgift.
Resten av dagen kommer spenderas på mb eller ub, och sen ska jag gå och sola på Iksu.
Och kvällen och halva natten kommer väl bestå av plugg. På riktigt. Det är ju bara när paniken infinner sig som jag presterar, det vet vi ju sen många år tillbaka. Kan inte påstå att det är ett särskilt effektivit sätt att lära sig saker på dock.
Min mage mår inte så bra nu igen heller. Fyra dagar kvar med pencillin, inte så jävla roligt. Men det är väl bara stå ut,
finns ju inte så mycket att göra åt saken.
Nu ska jag nöta Bloons en stund till, sen ska jag soooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0