Någon förvånad?

Det blev ingen städning gjord idag. Otippat !
Blev inget besök på affären heller. Blåst och snö går jag inte frivilligt ut i!
Så det blev fiskpinnar och couscous till middag, och det funkade ju ganska bra det med, även om sallad med vitlöksbaguette hade suttit bra fint. Blir kanske sån lyx imorgon istället, om vädret tillåter mig att gå ut.
Om man inte skulle ta sig en sväng nu innan allt bra på tv börjar då, tåls att funderas på.
Så jävla sugen på gurk- och morotsstavar med dipp, men frågan är om suget är tillräckligt för att jag ska gå ut.
Men det är inget jag skulle sätta pengar på om man säger så.. Statistiskt sett kommer jag ligga kvar här hela kvällen och bara gå till köket för att hämta läsk.
Nu ska jag äta banan, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0