massa strunt

Jag är trött. Men inte tillräckligt trött för att sova känns det som. Trött på fel sätt liksom.
Har smuts på ena linsen också så allt är suddigt på ena ögat. Sjukt jobbigt.
Det känns som om det är fredag idag, och det är jävligt störande eftersom det bara är onsdag.
Tur att jag har lång sovis imorgon, nåt annat hade fan inte varit mänskligt.
Typ som på fredag, börjar 9 och slutar 16. På en FREDAG! Herregud, får lärarna verkligen göra så?
Nu ska jag tvätta av mig fakeansiktet och krypa ner under täcket, brukar alltid vara nån bra serie
som NCIS eller CSI vid den här tiden, alldeles utmärkt att somna till.
Som när jag vaknade i söndags klockan sju på morgonen av tvn, den hade visst varit på sen jag
la mig. Lär ha varit ganska däckad, för ljudet var fan inte särskilt lågt.. Men å andra sidan har
jag alltid sovit som bäst när det varit liv hemma, då somnar jag som ett litet barn :)
Och till min förtjusning började Fråga Olle idag också zppropå ingenting. Utan om att jag visste om det,
vilket var en mycket trevlig överraskning. Borde dock vara en timme, trettio minuter är alldeles för kort.
Tvätta av sminket var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0