Massa kul, eh

Så var uvi'n tillbaka. INTE OKEJ!
Men det var ju kul att vara frisk i 4 dagar, verkligen..
Skjut mig.
Iofs har jag tre dagars pencillin kvar som blev över från kuren, men eftersom den fick mig att både må illa,
vara yr och torkade ut mina slemhinnor så är jag inte så sugen på att äta den nå mer.
Och dessutom hjälpte dom ju uppenbarligen inte, så det känns onödigt att äta dom.
Kul att få lägga ut pengar på hälsocentralen och mer medicin, verkligen vad jag vill lägga mina pengar på!

Trevlig dag på jobbet iaf, om än lite stressig. Vi var lite ont om folk så jag jobbade för
mig själv precis som alla andra uskor. Men rätt skönt att ha något att pyssla med hela tiden också.
Men nu är jag trött och less och skulle vilja ligga i sängen tills april typ.. Eller åtminstone nästa vecka
då jag ska åka hem. Det ska bli galet skönt.

Nu ska jag försöka mig på lite matlagning. Pasta och köttfärssås står på menyn idag.
Gött mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0