Hemma!

Nu är jag heeeemma. Vart nu hemma är nu för tiden.
Just nu är jag iaf hemma hos mamma och Lasse i Friggesund D.C. Det är här det händer!
Känns ju inte riktigt som hemma dock eftersom jag aldrig bott här, mer som jag bara är
och hälsar på. Men även om det fortfarande är lite rörigt efter deras flytt så är det rätt mysigt ändå.
Blir nog inga större problem att hänga här framöver, och det känns ju väldigt bra.
Efter mamma hämtat mig vid bussen gick vi på stan en sväng och inhandlade diverse nödvändigheter,
sen var vi i Igge hos bror och jag fick äntligen pussas med min prinsessa.
Han kurrade oavbrutet från det jag klev innanför dörren, vi kramades en massa och jag blev hårig.
Jag hatar att jag inte kan ha honom hos mig i Umeå, min älskade lilla gaykatt.

Hade jag varit en duktig student nu hade jag skrivit lite på uppsatsen, men man ska ju aldrig försöka
vara något som man inte är, så jag skiter fullständigt i den ikväll och tänker sova istället.
Blev inte många timmars sömn natten som var, så jag har lite att ta igen.
Dessutom åker vi till Ikea klockan nio imorgon, så det blir relativt tidigt imorgon också.
Nä, som sagt. Sova. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0