Gleeeh..

Etikuppgiften dödade inte mig.. Var ju rena barnleken i jämförelse med uppsatsen!
Tog sådär 40 min att göra, lämplig tid att lägga på en uppgift tycker jag.
Inte för att jag gjort nån djupananalys och skrivit massa bra på min uppgift, men det är tillräckligt för att
ha något att ta upp på semenariumet iaf. Känns väldigt oviktigt om jag gör bra ifrån mig och får ett extra poäng till tentan,
känns inte riktigt som det är värt att jobba ihjäl sig för ett poäng. Man ska inte göra mer än man behöver!
Nu är jag sjukt sugen på mjukost så jag håller på att avlida, men jag får klara mig utan, kanske kan köpa det imorgon och ha det på mina matsäcksmackor som jag ska ha med mig på bussen på onsdag.
Ingen orkar ju åka buss i fem timmar utan mat!
Fan va onormalt att ha cravings efter mjukost btw, vad är jag för mongo som får det egentligen?
Nu ska jag fortsätta umgås med uppsatsen, tyvärr är den ett väldigt tråkigt och självmordsframkallande umgänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0