Freeeeedaaag

Så fick man en fredag att gå utan att göra nåt vettigt alls. Bra jobbat benice, verkligen!
Orkade inte med stan, inge kul å gå i affärer när det gör ont i magen när jag rör mig,
men trevligt nog är det lite bättre idag än igår. Idag kan jag resa mig relativt bra ur sängen och
behöver inte rulla som någon annan 150 kilos klump.
Klev upp tolv, dammsugit korren eftersom det är min städvecka denna vecka men sen tog motivationen slut.
Gick till Lotta vid halv fem och blev kvar till åtta. Vi åt mat och Lotta fick födelsedagspresent.
Nu är det Lets Dance och jag har chipssmulor på hela tröjan. En vanlig fredagkväll i mitt liv alltså.
Imorgon blir det kalas, ser jag verkligen fram emot!
Nu ska jag nöta Bloons, har fastnat på bana 42 och blir gaaaaaalen. Tänk vad ett fånigt spel kan få en frustrerad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0