Feeesthest

Tror jag slutade dricka rätt tid igår, annars hade jag mått dåååligt nu.
Fattar inte varför jag blir så jävla bakis av vodka, blir inte alls lika sliten dagen efter om
jag druckit cider eller vin. Dumt eftersom vodka är bäst att dricka när man leker fullast vinner.
Jag var nog vinnare ett tag, men det var så tidigt på kvällen så jag återhämtade mig :)
Trevlig kväll iaf, gick hem vid ett tror jag, eller när det nu var, halv två?, när Sofie skulle gå till bussen iaf..
Mina fötter hade tackat för sig för länge sen redan då, så det blev en lugn promenad hem och sen
satte jag mig i duschen i en timme. Dom har ju höjt hyran nu, så jag måste börja duscha längre för att få ut
maximalt av vad jag betalar. Inte mig emot dock eftersom duscha är just en av mina hobbys.
Nu ska jag ligga i sängen ett tag till och dricka varm påskmust. Saften jag köpte igår var äääääcklig,
sånt jävla oflyt. Påminde lite om mina 50/50s jag drack igår, och det är ju inte direkt nåt man är sugen
på att återuppleva dagen efter såhär.
Klockan tre ska jag tvätta lite. Och resten av dagen ska jag plugga. Men först ska jag spela Bloons
och vänta på att robinson reprisen ska börja.
Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0