...

Så var första tentan gjord. Jag mytade på som vanligt, skriva mycket om ingenting är ju lite av min grej, men det betyder ju verkligen inte att jag klarat den bara för att jag skrev mycket. Jag tror faktiskt jag får 25 poäng.
Gränsen för G är 29.5. Men det är inte mycket att fundera på nu, omtentan är 16 maj och dit är det lååångt och inget jag behöver bekymra mig om nu.

Nu väntar jag bara på att Sofy och Lotta ska träna klart så vi kan åka till stan och äta.
Jag vill ha donken, men töntarna vill äta på Max. Jag tycker jag borde få bestämma eftersom jag är äldst,
men så tycker tydligen inte övriga lagmedlemmar.

Imorgon börjar en ny kurs. Ingen vila här inte!
Men tack och lov behöver jag inte vara på skolan förän klockan ett, så jag ska inte klaga.
Ska dessutom bli skönt att prata om nåt annat än jävla genus och hendersons omvårdnadsmodell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0