...

Idag är en sådan dag som jag vill hoppa av utbildningen, elda upp böckerna och flytta hem till mamma igen.
Hade plugga varit kul hade jag varit överlycklig nu, men tyvärr är det ju mer som ett långsamt självmord.
Varför har alla lärare en fetish för uppsatser? Ge mig ett prov ffs, måste ju vara det smärtfriaste för alla inblandade parter. Kan inte tänka mig att det är lättare att rätta en uppsats än en tenta. Så lets do it, avskaffa dessa äckliga uppsatser.
Bara som ett litet tips från mig till alla lärare där ute. Känns som jag valt rätt forum för att uttrycka min åtsikt också, jag känner på mig att en hel bunt med lärare sitter och lusläser min mycket intelektuella blogg dagligen.

Kommentarer
Postat av: Mary

uppsatser är mera bajs än najs. tur för mig att min skola gillar prov :)

2009-03-06 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0