En ledig dag

God morgon!
Eller jag har faktiskt varit vaken ända sen.. ptja.. tolv eller nåt sånt.
Har både hunnit med att tvätta tre maskiner, både lakan, handdukar och lite random kläder och städat!
Nu är det galet rent och fint här och luktar gott dessutom. Nu skulle det bara ha varit en annan färg på väggarna så hade jag varit riktigt nöjd med mitt rum. Men den som väntar på något gott.. (?)
Snart borde jag laga mat. Tyvärr har jag bara tråkiga saker hemma.. Typ pasta. Men jag är för snål för att gå och handla,
måste spara in på pengarna nu har jag kommit fram till. Tänk om jag inte får något sommarjobb?
Im kind of kööööörd då kan man säga, så därför håller jag på att spar ihop till en sommarbudget nu.
Oerhört vuxet och ansvarstagande av mig måste jag säga!
Ikväll blir det chips, den rätte för rosing och aa. Plugga, vad var det nu igen? Nåt man kunde äta?

Bjuder på några bilder från dagen också.

1. Min oerhört upphetsande utsikt.
Dock ser jag inte den så ofta, eftersom jag nästan alltid har persiennerna neddragna.



2.Favoritplatsen i mitt mansion. Nya rena lakan och filt dagen till ära också. Myyys.
(ni kanske förstår varför jag vill ha ommålat?)


3. Två av mina bästa vänner på samma bild.
Tvn och datorn.


4. Också snyggot själv då.
Men det var ett skoj, jag är inte snygg idag, men den bjuder jag på ändå.
Man ser ändå alltid lite bättre ut när bilden är svartvit :)
Dessutom ser det ut som jag har stora boobs, det har jag inte, men vi kan låssas!



Tack för visat intresse

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vilken ryck med lite bilder benice! Kul att se hur du bor :)

2009-04-02 @ 13:09:10
URL: http://jonssoncatharinaanna.blogspot.com
Postat av: frida

vad mysigt det såg ut gos :)

2009-04-03 @ 09:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0