Det går bra nu

Det går inge bra för mig. Jag har legat däckad i tre timmar nu, så fruktansvärt ont i magen och ryggen. Inte coolt.
Men jag ska försöka mig på att göra lite mat nu, sen måste jag skriva massa tråkiga saker om etiska principer, genus, etnicitet och andra saker som får en att villja hoppa av utbildningen.
Och det blir inte roligare av att göra det med uvi. Jag tjatar om min urinvägsinfektion som om det vore världens undergång, men jag är fan riktigt less nu. Det gör ont, jag måste springa på toa hela tiden och det gör ooont att kissa.

Om ni inte ätit nya Magnum Temptation så rekomenderar jag att ni gör det.
Orgsamupplevelse på hög nivå. Tyvärr en väldigt kort orgasm eftersom glassen är typ hälften så stor som en vanlig magnum, och dessutom kostar den 20kr, men så jävla värt det ändå.. Om man gillar ljus choklad, vaniljglass, nötter och kolasås då.. Men vem gör inte det?

Nä, mat var det ja. Hoppas ingen är i köket, jag är fan inte snygg nånstans just nu.
Just därför mötte jag en galet snygg kille på väg hem från jobbet idag.. Jag ser alltid snygga killar när jag är
osminkad, håret i en mindre genomtänkt tofs och röda ögon. Så jävla typiskt. Och jag får alltid god lust att stanna dom och säga att jag ser inte ut såhär egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0