Det går bra nu..

Jag tror det är nåt fel på mig. Såhär dålig koncentrationsförmåga kan ingen frisk människa ha..
Läser ett stycke, inser efter halva att jag inte har en aning om vad jag läst utan tänkt på helt andra saker.
Och det händer inte bara nån gång då och då, det händer hela jävla tiden.
Jag blir galen. För jag försöker ju, men det går inte. Så jävla ointressant att läsa om vad nån tant sa om omvårdnad på 1800-talet så jag bara vill kräkas. Om det vore något spännande man skulle läsa om åtminstone, om hur man utför en bypass-operation eller nåt annat lärorikt. Men icke.
Men det är ju omtenta i slutet på maj så tills dess kanske även jag har hunnit få in lite tråkig kunksap i huvudet.
Gäller att se positivt på situationen.
Nu ska jag spela lite Bloons och rensa hjärnan, sen är det dags för att dyka ner i böckerna igen.
Kul det är att gå i skolan, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0