Det går bra nu

Vad lätt det är att skriva uppsats när word inte fungerar! Hänger sig hela tiden, jättelämpligt, verkligen!
Men nu orkar jag inte bråka med datorn nå mer, istället ska jag jobba på att somna och få några timmars sömn inatt också, inte det lättaste med uvi. Men natten som var gick det kanon, men jag kan ju inte hälla i mig en flaska vin bara för att sova som en död säl. Jag har ju ändå sovit så mycket i mitt liv så en och annan förlorad timme gör ändå att jag ligger på plus på sovkontot. Om det nu finns något sådant.
Imorgon skola som sagt, försöka bli klar med uppsatsen och på tisdag kanske jag ska på middag.
Inte varje dag man bli bortbjuden, så man får väl ta och passa på när det väl händer.
Jag vill hem nu, känner mig inte alls motiverad till att vara tillbaka i skolan. Och det där jäävla etiksemenariumet på tisdag ger ju mig självmordstankar.. Iofs är inte dessa semenarium obligatoriska, men eftersom jag låg hemma och spydde kräks som Linda Bengtzing skulle ha sagt när vi senast hade sånt där prattrams så känns det lite befogat att pallra sig dit den här gången.. Men jag vet inte ja, varför lägga tid på saker man inte måste egentligen?
Jaja, hur som haver.. gnatt geeks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0