Dagen i bilder

Min dag började halv sju imorse. Mindre pigg tjej.
Och i vanlig ordning rann det sånt där rött ur näsan på mig när jag klev ur sängen..


Men sen ordnade det upp sig och jag såg ut såhär idag..


Och efter att ha varit i skolan sen åtta, somnat på eftermiddagsföreläsningen och gått hem en timme tidigare än vad jag skulle var jag så jävla opepp så jag vill skjuta mig själv..
Och sådär fem minuter efter att jag klev innanför dörren däckade jag och sov i tre timmar.
Näst intill medvetlös skulle man kunna säga, eftersom jag tydligen pratat med mamma i telefonen också under tiden jag sov, vilket jag inte kommer ihåg överhuvudtaget.


Nu blir det färjan och kexchoklad!


Kommentarer
Postat av: Frun

Jag gillar bilderna på dig frugan ;) Sexy madddddafakkkaa, mjau grrrrrrr! Mer blod åt folket. Var håller du hus idag då?!

2009-03-31 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0