Schleten

Trööött tjej.
Sömn mellan 04 och 10 gör att jag känner mig fruktansvärt bakis fast jag bara drack två cider igår.
Till frukost blev det resorb, eftersom O glömde svänga in på Donken och ge mig mat när jag blev hemskjussad.
Men om en timme sådär kommer syster och tar med mig till stan. Då ska jag både få i mig mat och träffa pappa.
Måste även in en sväng på systemet och köpa mig en vinare till imorgon.
Ruskigt osugen på fest, men är det fest på Håstaby så är det. Brukar alltid bli massa mys.
Den stora frågan är väl bara hur jag ska ta mig från stan hem till Igge imorgon natt.. Eftersom Frida åker hem till Oslo idag och O tänker åka på fest i Njutånger mitt ute i skogen typ. Alltså två av två sovplatser borta. Inte okej.

Nu ska jag inta ryggläge och se om inte Nickelodeon vill visa Svamp-Bob fyrkant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0