Fy fan.

Jag skrev jättelångt här nyss. Men jag insåg att det var så jävla osammanhängande så knappt jag fattade vad jag skrivit.
Om 30 minuter ska jag jobba. Jag har inte duschat, jag har gårdagens smink utkletat och håret är under all kritik.
Men jag bjuder på snyggheten idag. Man får vara lodis när man är bakis, har uvi, är förkyld, har feber, har en mycket trasig mage och mår allmänt piss.

Men gårdagen var trevlig. Jag fick en två meter lång kille efter mig, men jag dissade han lite grann och gick hem med O.
Eller vi åkte taxi med en f.d. vakt på Stadt. Han var trevlig och jag fick han att tro att jag var gravid. Humor.
Vi däckade ganska snabbt när vi kom hem. Vi var trötta små barn. Men jag var nog tröttare imorse. Och baaaakis.
Fy fan. Jag tål inte alkohol. Och jag tackar för att det inte var nån polis som var ute på idag när jag körde hem.
Då hade det nog blivit både böter och fängelse nån månad. Promillehalten är nog inte okej för bilkörning idag.
Jag borde nog knappt få gå.

Nu jobb. Tur för Frejagården att jag har 150 kronor timmen idag. Annars hade jag fan stannat hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0