Svärord

Igår tjatade stockholmarna om att jag såg röd ut på ryggen. Det var jag förvisso också, men varför nämnde dom inte ansiktet??? Idag är ryggen bara brun, möjligtvis lite öm i skinnet på axlarna, men helt överkomligt alltså.
Men ansiktet.. SVÄRORD! Det gör oooont. Jag kan nästan inte smörja mig utan att vilja skrika rakt ut.
Så idag är jag inomhus. Och smörjer mig hela tiden så inte ansiktet ska ramla av.
Jag har bara en kass aftersun och smörja mig med också. Den känns inte så effektiv.
Och sminka sig är inte aktuellt. Jag provade lite. Det gjorde satans ont och sedan krackelerade foundationen.
Men jag behöver ju inte oroa mig för att se blek ut idag fast jag är osminkad iaf...

Nu blir det Sunes Sommar och en påse chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0