Miih


Fast jag låg i sängen till 12.40 idag är jag trött, trött, trött nu. 21 going 90 lix.
Iofs har jag ju jobbat och varit duktig hela eftermiddagen och kvällen, så tröttheten kanske är befogad.
Imorgon ska jag in till staden och leta nåt fint å ha på mig till kvällen eftersom det är utgång på schemat.
Japp, jag ska ut! Tänka sig. Nu för tiden både motionerar jag och går på krogen, vart ska det här sluta?
Efter utgången blir det sömn några timmar och sedan hoppas jag att jag är tillräckligt nykter för att köra hem och åka på jobbet igen. Skulle egentligen börjat 7 på morgonen, men det passet bytte jag bort och gjorde en arbetskamrat glad genom att hon fick jobba dagtid sin sista dag innan semestern. Tydligen jobbar de flesta hellre dag än kväll och jag förstår ingenting. Hur kan man vilja börja 7 när man kan komma dit på eftermiddagen och softa hela kvällen?
För mig obegripligt, men jag tackar och bockar för att det gick så lätt och byta.
Så jag börjar 12.30 på söndag istället. Jättejobbigt det också egentligen, men bättre än att börja 7 som sagt.
Nu ska jag titta igenom garderoben och försöka hitta några tänkbara outfits till imorgon eftersom jag tvivlar på att jag hittar nåt på stan. Utbudet i kära lilla Hudik är väl inte det bästa. Mer det sämsta ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0