Lörrdaaagg

Nu sitter jag i mitt gamla rum hemma på Igge och spelar Lasse Lindh så högt så grannarna nog också får höra, men det bjuder jag på. Har ju blivit lite handikappad på musikfronten på senaste tiden eftersom bärbara är död och mammas datorn har icke-fungerande högtalare, så nu kompenserar jag för alla förlorade musiktimmar på högsta volym som sagt.

Var in på systemet en sväng och införskaffade fyra cider som komplement till min vinare ikväll. Fick även med mig hårvax och nagelfilar.. Inte från systemet dock. 
Glömde köpa aceton men fick istället med mig en mörkblå kofta från H&M som var på rea.
Vet inte riktigt hur det gick till, men vips så låg den i påsen. Men wtf, 98kr kan jag leva med. Den var fin.

Dagen till ära tryckte jag fyra cheese på donken också. Det var efterlängtat kan man väl säga.
Ikväll blir det som sagt utgång. Jag tror jag är pepp. Om bara min mage kunde bli bra nångång.
Men jag ska prova med lite magmedicin som jag inte tagit från jobbet så ska det nog bli ordning.
Dessutom har jag gått och fått uvi igen. Det är jättekul. Och jätteskönt. Och inte alls frustrerande. Som en present.

Ses i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0