Jag undrar också varför jag inte sover nu.


Nu är jag ensam hemma i tha spooky house igen. O åkte hem trots att jag saxade fast han i soffan och tyckte han skulle stanna kvar. Åka på jobbet imorgon är väl ändå en världslig sak ansåg jag. Tydligen var vi inte överens och jag
hade lika mycket övertag som en myra mot en björn ungefär när jag höll fast honom.
Jag var alltså björnen. Eh.

Min mage gör fruktansvärt ont och jag börjar bli riktigt less på det. Fattar inte vad som är fel heller.
Magkatarr är det inte, det vet jag hur det känns. Och det är inte nåt åt urinvägarna, för den känslan känner jag också igen gott och väl. Och jag har inte ätit nåt konstigt. Jag blir galen! Väldigt ocoolt är det.

Nu blev jag ett höghus så jag ska väl försöka somna medan det håller i sig.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0